-Moa.

Glada.

Publicerad 2010-08-13 22:49:50 i ,

Hej alla glada :) ska försöka att ändra rubrikerna så att dom blir större ;) Idag har jag haft väldigt ont i huvudet. JOBBIGT. Men kollade klart på LOST-boxen ;p Nu har jag i alla fall skrivit klart min önskelista och ska precis skicka den till mami. Hoppas att man får lite bra presenter då ;) Fick veta av mamma idag att jag och jennifer kanske kan komma in i samma klass nu. Vet inte riktigt hur jag ska göra just nu. Helenelund börjar ju om mindre än en vecka. Det kom liksom lite fort :s Vi får se hur det blir... Ikväll ( bara för att jag har kollat klart på LOST ) ska jag läsa min "nya" bok som jag har fastnat i. Idag har jag inte tagit några bilder, och även om jag hade gjort det så skulle dom nog inte vara så roliga ;p men nu ska jag skajpa me jänifär

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela