-Moa.

First step to forever.

Publicerad 2010-08-09 19:31:26 i ,

hej, förlåt för igår. men hade ingen tillgång till data + att jag sov över hos jennifer. igår åkte jag, moa och jenni och shoppade ;) köpte två tröjor, en franskmanikyrpenna occh en lostbox :) på kvällen kom gurra och vi kollade på LOST ;p När vi skulle gå och lägga oss så höll jenni och gurra på så mycket att moa o jag spelade på hennes mobil. sen tänkte vi att den kunde vara på hela natten så kunde vi höra om någon snackade i sömnen eller snarkade :p och när vi vaknade så hade den spelat in i typ 580 min xp tror inte att vi kommer orka lyssna på den. vi hade inte så mycket att göra så vi bakade en kladdkaka utan kakao men med marshmallows och after eight i. den va gooodi :) och nu sitter jag här och såg precis att justin biebers bokframsida precis har kommit ut ;)

FIRST LOOK: Justin Bieber's Book Cover Revealed

:p nu ska jag äta

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela