-Moa.

Baka, baka liten kaka.

Publicerad 2010-08-26 21:06:13 i ,

Halloj :) Har precis bakat klart nu. Bakade kolasnittar, dom är jättegoda:) Idag var det i allafall träning i den gamla vanliga A-hallen i Simhallen. I skolan så började vi kl 9-10 med svenska. sen hade vi hål timme timme 10-11, sen gympa 11-12, sen lunch 12-12.45 ;p Men så blev våran gympalärare sjuk. Så helt plötsligt så fick vi håltimme i 3 timmar. Så jag, Johanna, Andrea och Jennifer gick till thairestaurangen och åt lunch där, det var sjukt gott :) Efter det hade vi först handledning och sen NO. Mitt i No lektionen så kommer våran mattelärare in och säger; Nu är det så att jag har kräkts, så jag måste gå hem ?? hahah, lite äckligt ? Och eftersom matte var våran sista lektion var matte fick vi sluta efter No lektionen xd fett komplicerat... men aja... Så efter skolan åkte vi hem till jempisen och drack te och pluggade ;)

Jag skulle ju ha gått på NRJ med Johanna idag. men hinner / hann inte. Det funkade inte med träningen o allt fixande till imorn. Nu måste jag gå och städa i köket och ta en dusch, sääs sänarä :)

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela