-Moa.

Äntligen.

Publicerad 2010-08-22 20:17:06 i ,

Nu sitter jag äntligen vid MIN data ^^,
Ska nog fixa sånhär borttappningsgrej på busskortet. Men tills nästa inlägg kommer lite mycket bilder från Mallorca :)
nr 40 xd
nr 45, kannibal? grillad sötunge :(
äntligen en läsk som smakar energidryck :D haha xd
utsikten från hotellrummet.
Parfymen jag köpte på arlanda, rekomenderar starkt!
Old Town.
usch, bjuder på den :s jag och lovisa ;p
The Crew.
Crema Catalana.
Cala Millor :)
Drakgrottorna. Man fick inte ta kort där inne -.-
biltur i bergen påväg till en strand.
ute med katamaranen.
Katamaranen.
spöregn.
Det var typ hälften av alla bilderna xd men ni kan vara lugna. Det finns ju en anledning till att jag inte laddade upp dom ;)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela