-Moa.

ont ?

Publicerad 2010-04-13 14:24:06 i ,

hoola ! nu har jag kommit hem fårn skolan och äter mellis :) äntligen träning, säger jag bara ;) har ju itne tränat på en vecka :S även fast det inte är så mycket brukar jag vara säms första träningen efter något lov. men sommarlovet är ju värst ! i sommar ska jag i alla fall försöka spela dubbelt så mycket som förra sommaren ;p har haft ont i huvudet två dagar i rad nu ! :( i morn ska vi till stalliten med idrottsprofilen :) det ska bli kul ;) i dag var vi på ungdomsmottagningen, så efteråt gick vi in på ica och köpte "frank's" som vi drack senare på rasten på fotbollsplanen ( konstgräs ) så det kändes verkligen som sommar !

BRA ATT VETA ! ; jag skriver i bloggen när jag har tid, om jag inte skriver så är det för att jag inte hinner ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela