-Moa.

mammas data.

Publicerad 2010-04-05 19:36:14 i ,

hejhej ! som tur var tog mamma med sig sin data och det mobila internetet ! :D så, jag kommer blogga, i alla fall så ofta jag kan ;) i dag åt vi green curry chicken som jag (stolt) lagade :) älskar att laga mat :P i morgon tror jag att vi kommer att åka lite skidor, vi får se om backen är bra. annars så blir det nog bara i en timme eller så ^^, haha, kom på en rolig sak som hände i dag; viggo, min lillebror, såg en LIF bil (leksandhoyckey blabla... ) och frågade om det var nån som spelade i leksand. då svarade pappa att det var det. allt hände på hemköps parkering i leksand. sen när vi gick in på hemköp så kom hockeyspelaren in efter oss och viggo gick och drog i min arm varje gång han såg honom och viskade "mooa moooa, han gick bakom oss ! " och drog lite till i min arm xD han var ju inte direkt diskret heller haha. på onsdag åker vi hem, skrev jag det i förra inlägget ? okej, nu blev jag förvirrad :S eh... om jag inte skrev det så vet ni det nu. om jag skrev det, så... påminde jag er ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela