-Moa.

Guld guld guld

Publicerad 2010-04-23 00:05:56 i ,

Helloooo ! Nu ligger jag här i sängen och har feber... Måste nog sova nu... Så ni vet kommer jag inte att sluta blogga helt utan jag kanske skriver några gånger i veckan, minst en iaf ;) nu är det så att jag och jenni ska köpa guldkort, Moa och cassie vet fortf inte :p men om Moa köper så tror jag att jag tar med mig henne till grönan på söndag ;) spelar ingen roll vad det e för väder, vi kommer nog ändå bara åka typ kärlekstunneln och sånna grejer, då blir man "liten" igen xD eftersom Moa inte åker så mycket, men det gör ingenting :) <3 Haha, kom på en rolig sak från grönan förra året. Eller två förresten ;p 1. När vi åkte blå tåget så var det skitläskigt, men det läskigaste kom i slutet precis innan man går av. För där står det en killa som jobbar där bakom en vägg och skrämmer oss, typ skriker xD jag fick seriöst typ hjörtstopp haha. 2. På förmiddagen när vi va där så regnade det och nästan inga var där, så vi var dom första som åkte katapulten för den dagen och när vi hade åkt så sa killen " eftersom ni var dom första som åkte idag så får ni ta varsin bag med lite olika saker i " vi går fram till väskorna ( typ träningsväskor) och Jennifer tar tag i en och drar upp den, men dom är fastskruvade haha, vi gick där ifrån ganska snabbt... Pinsamt* haha, någon mer som har blivit utsatt för det någon gång ? xD puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela