-Moa.

Bajs :)

Publicerad 2010-04-05 13:21:37 i ,

Helloo ! Det som har hänt sen förra gången jag skrev är nästan inget, jag måste bara säga att nu vet jag var min humor kommer i från haha, hela släkten ! Vi sitter vid bordet och skrattar och pratar, supermysigt ^^, just nu är vi ju i Gagnef hos min mormor och morfar men i dag ska vi åka till landet :) som ligger i siljansnäs :p inte så långt härifrån. I går spelade Leksand mot AIK (hockey) och vann, så då bestämde sig pappa för att köpa biljetter till nästa match som är i morgon :p perfekt för mig som verkligen älskar hockey ;p aja, det kanske blir kul, vem vet ? Nu ska vi snart åka :) puss

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-04-05 19:52:12

sv; haha, jag har redan gjort det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela