-Moa.

väska.

Publicerad 2009-12-05 20:49:37 i ,

hej alla ! det gick väldigt bra för sollentuna i dag på invigningen av satelliten :) dom vann 3-1 mot falkenberg som tydligen är svenska mästare sen tre år tillbaka :O så det måste ju egentligen betyda att sollentuna är "nästan" svenska mästare ! :P jennifer hade en liten uppvisning också, hon var väldigt duktig ! vi (jag, linnéa, bella) har också varit i centrum och kollat lite, hittade många grejer som jag vill ha :) en av dom var en väldigt fin väska.
                                       Y936 Ann Marc - Svart
väldigt fin tycker jag :) hittade en till väska, men den har jag ingen bil på :P just nu kollar jag på örhängen på www.cocoo.se där finns det många gulliga saker :) i morn ska jag spela match på lidingö, i svart grupp (den svåraste, om ni nt visste det :P) med linnéa, tove och aliide :) ! ÖNSKA MIG LYCKA TILL !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela