-Moa.

snö.

Publicerad 2009-12-14 13:49:37 i ,

hej bloggen !

det snöar !!!!!!!



förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt...
kan fortsätta att skriva, men ni vill nog ha en förklaring "/ anledningen till att jag inte har skrivit är som sagt att jag har varit sjuk, fattar verkligen inte hur man kan ha sån maximal otur ? :O först på tisdagen förra veckan så blev jag mahsjuk, sen typ 2 dagar efter så blir förkyld, och då menar jag inte lite förkyld..., sen i går så fick jag ögoninflammation ??????!!!!! :O:O:O jag kanske måste ligga inne på sjukhus, vem vet i morgon kanske jag får cancer ? haha, nej... men ni fattar vad jag menar :P gick faktiskt till skolan i dag eftersom det var luciatåg, och en viss person *host*jag*host* skulle vara med :) haha, det var mest för att vi skulle slippa lektioner och så... ja, ni kanske undrar vad som hände ? jo, när vi hade framträdantet för småbarnen så fick jag "hostattack" såklart -.- x) jaja, man får väl bjuda på sig själv lite ;) det var ju faktiskt inte såååå pinsamt. sen har jag ju fortf ögoninflammation, och jag blev väldigt röd i ena ögat, så jag gick hem. får väl se om jag är frisk i morn då "/ såg på facebook att det finns en grupp som heter "vi som vill ha michael jackson på tjugolappen" jag menar, varför ska vi ha honom på våran "fina" tjugolapp. han e ju inte ens svensk ? x) det blev ändå ett ganska långt inlägg :P

NU ÄR DET BARA 10 DAGAR KVAR TILL JULAFTON ! :D

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela