-Moa.

moa marcus = väldigt, väldigt sjuk...

Publicerad 2009-12-15 19:23:49 i ,




ja, rubiken säger väl allt ?




hej alla läsare ! efter i går så har jag fåt ont i halsen, mår inte ens lika bra som i söndags ! men ni vill väl ändå inte höra mig klaga, så jag lovar att inte skriva något mer om hur ont i halsen jag har mm. utan jag kommer säga till när jag är frisk ! just nu vill jag bara åka här ifrån, långt långt långt här i från. THAILAND ! elr något annat varmt, varmt land. ska bara säga att jag inte kommer till skolan i morn, men på torsdag går jag :D då ska vi till södertälje och spela bechvolley :P det ska bli kul för varje gång vi har haft tillfälle att träna där med laget så har jag aldrig kunnat, så det blir första gången jag spelar beach :P



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela